Address & Contact

Our Address

اصفهان، چهار باغ عباسی، مجتمع تجاری اداری افتخار

اجرای کفپوش اپوکسی در اصفهان و تمام شهرستانها

توسط شرکت آذین پوشش ساتین

اولین شرکت تخصصی در زمینه اجرای پوشش های پلیمری تزئیناتی در کشور ، مجری تخصصی کفپوش های رزینی یکپارچه تزییناتی و کفپوش اپوکسی سه بعدی در اصفهان

شرکت مهندسی آذین پوشش ساتین افتخار دارد با بکارگیری نیروهای تولیدی و اجرایی متخصص در این زمینه ؛ خدماتی با بالاترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
پیشرفت روزافزون علم و نیاز به محصولات ساختمانی با دوام و زیبا شرایطی را به وجود آورده تا این شرکت در راستای اهداف خود جایگزینی مناسب برای پوشش های (کفپوش، دیوارپوش و …) رایج امروزی مطابق با طرح های روز دنیا در فضای محل کار و سکونت شما ایجاد کند.
کفپوش های رزینی شرکت SCD از جنس رزین اپوکسی و پولی یورتان بوده که با توجه به خواص ذاتیِ این مواد و کاربرد های مناسبِ یکپارچگی و بدون درز بودن باعث شست و شوی آسان ، عایق بندی ، ضد باکتری و آب گریزی می شود و همچنین دارای ویژگی های منحصر به فرد زیر است :

? عدم ایجاد گرد و غبار
? طول عمر بالا
? مقاوم در برابر تغییر دما
? قابل اجرا بر روی تمامی سطوح ?
عدم جرم پذیری
? ترمیم پذیری بالا
?عدم سایش
تحمل ضربه و فشار بالا به طوری که این پوشش را جهت اجرا در صنایع نیز مناسب کرده است و مهمتر از همه ترمیم پذیری این پوشش هاست و بر خلاف سایر کفپوش ها بدون صرف وقت هر رنگ و طرحی که مد نظرتان باشد قابل اجراست.

شرکت مهندسی ساتین پوشش تنها تولید کننده طرح های متالیک و مجری تخصصی طرح های متالیک در ایران است که با طرح های متنوع در خدمت شما مشتریان عزیز میباشد.

جهت مشاور رایگان تماس بگیرید .

به مدیریت آقای غلامی 

کفپوش اپوکسی در اصفهان ، کفپوش اپوکسی سه بعدی در اصفهان،  اجرای کفپوش اپوکسی،  کفپوش های رزینی،  اجرای پوشش های پلیمری ، پوشش های پلیمری تزئیناتی