Address & Contact

Our Address

ساوه

Telephone

خدمات تاتو و سایه ابرو و لب ابراهیمی

? راهنمای انتخاب مدل تاتو ابرو یا هاشور ابرو

مدیریت: خانم ابراهیمی

******************************

تاتو ابرو و نکاتی که باید درباره اش بدانید

تاتوی معمولی ابرو، به دلیل قدمتی که در ایران دارد، برای عموم مردم شناخته شده است. بر خلاف برخی از روش های جدید که ممکن است عده ای از روش انجام آن ها اطلاعی نداشته باشند.

در تاتو ابرو چند نکته ی مهم باید رعایت شود:

-برای انتخاب طرح تاتو باید به این نکته توجه کنید که چه مدل ابرویی به چهره ی شما بیشتر می آید. هماهنگی مدل ابرو با سایر اجزای صورت اهمیت بسیاری دارد.

-در تاتوی معمولی، ابرو حالت طبیعی خود را از دست خواهد داد. در این روش تمام سطح ابرو با رنگ پر می شود. این روش چندین سال دوام دارد.

-شما می توانید از تاتو به عنوان یک روش ترمیمی استفاده کنید. به این معنا که کل ابرو را تاتو نکنید، فقط بخش هایی که دچار مشکل هستند را تاتو کنید؛ تا بقیه ی ابرو به حالت طبیعی باقی بماند.

-سعی کنید رنگ تاتو به رنگ اصلی ابرو نزدیک باشد. این کار بعد از گذشت زمان، باعث می شود تاتو شما همچنان زیبا به نظر برسد.

-روش قدیمی تاتو دارای درد و خونریزی است. امروزه این روش را هیچ کدام از مراکز زیبایی توصیه نمی کنند.

-در تاتو رنگدانه ها در عمق پوست کاشته می شوند و دلیل دوام تاتو به همین سبب است.

هاشور ابرو و نکاتی که باید درباره اش بدانید

هاشور ابرو هم نوعی تاتو به حساب می آید اما کاربرد و شیوه ی اجرای آن متفاوت است. این روش با تکنیک میکرو پیگمنتیشن انجام می شود که چند سالی است در ایران مورد استفاده ی سالن های زیبایی قرار گرفته است. در هاشور ابرو، شکل اصلی ابرو حفظ می شود و ظاهری شبیه موهای ابرو دارد. این کار اغلب برای قرینه سازی و پر کردن ابرو های کم پشت مورد استفاده قرار می گیرد. زیبایی ابرو تاثیر بسزایی در چهره ی فرد دارد و اعتماد به نفس فرد را تقویت می کند.

به کسانی که دارای پوست چرب یا حساس هستند، خانم های باردار یا کسانی که در دوران شیردهی هستند توصیه می شود که از تاتو کردن پرهیز کنند.
باید به این نکته توجه کنید که رنگ هاشور ابرو نباید خیلی متفاوت با رنگ طبیعی ابروهایتان باشد، سعی کنید دو الی سه درجه روشن تر از رنگ ابرو آن را انتخاب کنید.