Address & Contact

Our Address

تهران

مرکز توانبخشی و نگهداری یارین

این مرکز با عنایت خداونداز سال ۱۳۹۴ با اتکا به دانش و اندیشه و نیروی جوانی تاسیس گردید.

ارتقاء کیفیت زندگی افراد سالمند جامعه در تمام رده های سنی سالمندی تنها دغدغه این مرکز بوده و هست.در حال حاضر این مرکز از مراکز درجه یک و ممتاز سازمان بهزیستی در ارائه خدمات سالمندی است ودر سه طبقه اصلی نگه داری شبانه روزی ، مهد سالمندی روزانه و ارائه خدمات توان بخشی در منزل فعالیت دارد. شعارزدگی در این مرکز جایی ندارد و تنها خدمات ارائه شده و مستند در تبلیغات مرکز وجود دارد.

این مرکز تنها مرکز مجهز به آب درمانی و فیزیوتراپی سالمندان زیر نظر مستقیم پزشک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی است.و با دستگاه های پیشرفته فیزیوتراپی کلینیک منحصر به فرد در مرکز فراهم شده است و این خدمات زیر نظر دکترای حرکات اصلاحی و طب ورزشی صورت می پذیرد و شایان ذکر است این مرکز اولین مهد سالمندی مجهز به آب درمانی، باشگاه های ورزشی و کلینیک فیزیو تراپی است و با ارائه خدمات روزانه در مهد سالمندی در محیطی کاملا لوکس و متحیر امکان زندگی شاد همراه با ورزش و توانبخشی را برای سالمندان عزیز فراهم می سازد. در قسمت شبانه روزی با سوئیت های مجهز به تمام امکانات رفاهی پذیرای سالمندان عزیز شماست و در قسمت خدمات بالینی و توانبخشی در منزل ، تمامی این خدمات را به سالمندان عزیز شما ارائه می گردد.در تمام قسمت های مرکز ، کنترل دوربین های مداربسته و سیستم اطفاء حریق وجود دارد و این بنا طبق بررسی نظام مهندسی کشور به ۸.۵ ریشتر زلزله مقاوم می باشد.محوطه و حیاط کاملا مشجر بوده و بسیار آرام بخش است.و در قسمت آشپز خانه طبخ غذا ها در محیط کاملا بهداشتی و با روش صنعتی صورت می پذیرد و بهداشت لباس ها و ملحفه ها نیز با جدید ترین و به روز ترین وسایل شستشو انجام می پذیرد.

این مرکز سعی بر آن دارد که برای تمامی سلایق خدمتی شایان ارائه دهد و هیچ سالمندی با هیچ دلیلی از دامنه ارائه خدمات این مرکز خارج نباشدو در پایان این مرکز با فراهم آوری امکانات ICU توانسته دغدغه خانواده های سالمند نیاز مند به ICU را مرتفع سازد و تمام این پکیج را در مرکز فراهم آورد.

امکانات:

?مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان یارین
? محیطی کاملا لوکس و تخصصی
? همراه با کلینیک آب درمانی استخر سونا جکوزی
? تیم مجرب درمانی توانبخشی و مراقبتی

 

مدیریت: حسینی

 

 

آسایشگاه سالمندان,آسایشگاه سالمندان محدوده پاسداران,آگهی اینترنتی,برترین آسایشگاه سالمندان]برترین خانه سالمندان,برترین مرکز توانبخشی سالمندان